miércoles, 8 de diciembre de 2010

Josep Oliva, un enamorat dels cavalls

Presentem en Josep Oliva, pagès i agricultor de les terres del Prat de Llobregat des de fa moltes dècades. Els seus amics el coneixen com el bien peinado. Cada any deleita als ciutadants del Prat organitzant i participant, amb èxit, activitats com el Sant Isidre, els 3 tombs, o la Fira Avícola.

Amb la seva edad i el treball que fa actualment, vam pensar en ell. Quan li vam explicar el projecte va estar molt interessat i entusiasmat, perquè ens explicava que d’aquesta manera podria reflexar la seva passió per la naturalesa i per els animals, sobretot els cavalls.

Ell i els seus cavalls, que els estima i els cuida amb carinyo i paciència. Vaig poder-ho comprovar el dissabte passat quan vaig quedar amb ell per veure’l al camp. El vaig trucar i de sobte, em va dir que hi havia canvi de plans. Es trovaba a la granja perquè un dels cavalls tenia mal d’estomàc i estava preocupat. Vaig voler acompanyar-lo en un moment delicat.

Després de 3 hores, el cavall es va recuperar i en Josep va tornar a somriure. Va ser un final feliç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario