domingo, 21 de noviembre de 2010

Una bona setmana de feina

Avui diumenge és el dia per passar revista a la setmana. He començat a fer el tafaner i colar-me a vides alienes, i és de moment una experiència molt més agradable i acollidora del que m'esperava.

Dimarts al vespre l'Adrià assaja amb el cor de la Filharmònica del Prat. És fosc, ja, a les vuit, però vencen la mandra i el fred i comença l'assaig, amb una sessió d'escalfament general i rialles a parts iguals


Entre bromes, cops de colze uns als altres i sense perdre de vista la intrusa que els acompanya darrere l'objectiu, van repassant les cançons que preparen per el concert de Santa Cecília.


Divendres, amb més fred encara, decidim passar el matí al aire lliure al Tennis L'Hospitalet, rutina setmanal del Pere. M'explica pel camí que allà son una bona colla, però que en realitat córrer, córrer, no corren massa darrere les pilotes, a la seva edat, s'ho prenen amb esportivitat i amb humor.


El més sorprenent és quan comencen a cridar els uns i els altres: "va una foto d'equip" i de totes les pistes de tenis no deixen d'aparèixer homes corrents per sortir-hi. De fet, en pensen fer còpies per el sopar de Nadal tradicional.


Al final he passat jo més fred que ningú, tota quieta fent les fotos. El "Rubio" //així li diuen// m'envia a prendre un cafè calent i diu que li apunti al compte. Abans de marxar m'explica que n'hi ha més d'un que el metge no s'ho pensava que pogués tornar a jugar a tenis, i allà estaven, enganxat a les endorfines que genera l'esport.

Tinc ganes de més! Estic a l'espera de quin és el pròxim trocet de vida quotidiana a que em conviden.

Laura

No hay comentarios:

Publicar un comentario